KICK OFF I OSLO

Eeeeendelig  fikk jeg tid til og sette meg for og skrive litt.. jeg beklager at det ikke har kommet oppdateringer på en stund. Dagene har fått i ett siden Oslo turen. Og jeg må si , det var en kjempe spennende opplevelse for både  c og meg.

Vi dro inn litt tidligere med toget, for og slippe og måtte dra rett på hotellet og det ble middag p Egon ♡

Jeg ble ut av det blå faktsik ganske nervøs , da jeg kom på scenen . Ikke før men så fort jeg begynte og prate så merket jeg det. *ikke merkbart * og det gav seg også under min fremvisning , men puh.. Så ekkelt om noen skulle merket at jeg ble nervøs …

Heldigvis ikke , og jeg ble tatt godt imot med mange gode kommentarer etterpå, jeg savner storbyen veldig ,og har lyst til og flytte tilbake , selv om det begynner og bli noen år siden jeg bodde i Oslo. Men Jeg vil vente til c er blitt litt større før jeg vurderer og reise innover for og bo med henne .

Togturen frem gikk forresten kjempe greit, men hjem igjen var det værste jeg har vært med på og det endte med taxi fra Drammen til skien. Det var noe galt med den ene tunnelen og toget ble stående lenge , før det måtte snu for og tilbake til Oslo.. kjempe teit  !

Men som mor er jeg IGJEN stolt av jenta mi som tar ting på så strak arm og ser ut til og kose seg uansett så lenge hun får lov til og være med ♡

Her er noen bilder fra dagen

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg