KJØP GRAVIDITETS TESTEN PÅ NETT

Reklame | BABY PLAN.NO

Oppi alt som har vært de siste dagene, ble jeg nødt til og ta en graviditets test, jeg har våknet opp og vært kvalm noen dager, og spessielt etter alle kakene i bursdagen, men testen min var ” heldigvis” negativ.

Om du syntes det er ekkelt og gå på apoteket og kjøpe test der, av en eller annen grunn, eller du helst vil kjøpe på nett . Bestill testeer og masse annet

HERPersonlig så er jeg ikke veldig redd for og bli smittet, men jeg tar mine forhåndsregler uansett, og tenker mest på hun minste hjemme og at ting skal være rent. Jeg er glad hun ikke er i barnehagen enda for da ville jeg nokk passet enda bedre på

.❤️

I dag skal jeg ut og se etter ny data, hvis hn som kommer rekker og trekke kabel fra 1 etj i dag. Det håper jeg inderlig han gjør, om ikke bytter jeg fra Telenor til at nmet selskap..jeg vurderer og skrive om dårlig behandling fra Telenor, men jeg vil vente, sette meg ned ordentlig så jeg får skrevet det riktig..

Ganske irritert på dårlig Servise, lang ventetid og useriøse samtaler.

Uten om det skal jeg handle inn noen nye plagg til barnehage start for lille , jeg vil vise dere hva jeg kjøper inn litt senere 🙂

God morgen fininger 😍

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg