KYSTHOSPITALET DAG 1

javell.. så nå skal jeg virkelig prøve og oppdatere dere.. spessielt til dere som er nyskjerrige på om plassen holder ord. jeg har altså hørt sååå mye positivt om plassen å er kjempe nyskjerrig på om det er så flott som alle sier.

jeg har fått et stort rom med dusj og toalett med hav  utsikt så sånn sett innfrir det ønskene. jeg ble tatt i mot av en sykepleier( altså primær sykepleier) litt oppi årene. jeg har allerede vært på legevisit dag 1 kl 13.00 med 2 leger,ergo terapaut og idrettsspesialist ( opptrening ) som jeg vil ha treningstimer med to ganger daglig.

ansatte virker hyggelig og sykehuspreget er ikke like intenst som på moflata i skien.

Jeg er i ok form , jeg merker jeg blir sliten av nye intrykk og forkjellige aktiviteter som er krevende, spessielt med nedsatt syn på venstre side, så merker jeg jeg blir fortere sliten enn normalt…. jeg er jo en aktiv sjel, godt med energi så det tar ikke lange tiden før jeg har lyst til og på bena for og trene igjen.

øvelse gjør mester…!

håper dere vil følge dagene mine her på kysthospitalet ( Stavern.)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg