LAPPELITEN

Reklame | Lappeliten

Reklame

Navnelappene fra lappeliten kan du designe selv og de finnes i forskjellige størrelser. Det er ikke så lenge til constanse begynner i barnehagen og i den forbindelse vil jeg markere tingene hennes så de ikke forsvinner.

Lappene festes enkelt på klesplagg, drikkeflasker og div annet du vil markere.

Jeg valgte en dus rosa farge og ble meget fornøyd med resultatet 🦄

Printet på hennes fulle navn, med mitt mobil nummer

 

Vi fikk også med veggklistremerker som min lille syntes er kjempe stas og ha på veggen.

kjempe søte flamingo

De var til min fordel lette og ta av og på  veggen også, dersom du vil forandre plasseringen.

Om du vil bestille kan du TRYKKE HER  for og besøke nettsiden

jeg fikk dessverre ingen rabattkode til dere, da de har såpass gode priser i utgangspungtet

 

Jeg er kjempe fornøyd med navn lapper, veggklistremerker, leverings tiden og i det hele tatt servicen dems, og jeg kommer til og bestille derfra om vi trenger flere.

En Stor takk til lappeliten som leverer så flotte tilbud og ikke minst for samarbeidet

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg