liten OPPDATERING

Hei fine, nå er det lenge siden jeg har satt med ned bare for og skrive med dere. det er vært mye med forskjellige samarbeid og jeg har for der meste være opptatt med Instagram.

Idag er bursdagen min, og jeg syntes i grunn synd på meg selv som ikke kunne invitere venner og  familie hjem.. meen jeg ble overrasket av søskenbarn, tante og onkel, noe som gjorde dagen komplett likevell. og jeg ble ikke mindre overrasket over gavene. hva mer kan en gammel sjel ønske seg enn en diamant ring ? dun dyne/pute og sateng sett og cash 😛

jeg skrev om tidligere at jeg hadde så tannværk og takk for gode råd,  nå er alt i orden og jeg har verdens beste tannlege.

ps:jeg gleder meg til og vise dere resultatet når vi er ferdig!

oooog halleluja, jeg har kommet inn på skole. linje valg skriver jeg mer om senere men fy søren for en omveltning

jeg føler meg gammel for tiden, 28 år og de siste to årene har gått til og ruge på jenta mi og være høne mor for hun..  hadde det ikke vært for corona nå ville jeg prøvd og tatt meg en tur ut med noen venninner, men jeg får ha det til gode.

Følg meg gjerne på Instagram @sheleness der følger du lettere med på oppdateringer.

en annen ting jeg egentlig ikke vil snakke om er at vi mistet vår lille pus på fredagen som var, jeg letet og letet og tenkte vell med meg selv at hun kommer senere.. jeg fikk besøk av en veninne samme kvelden og la det litt til side, hun hadde jo vært ute før..

etter besøket hadde vært her en times tid eller to ringte min mor og spurte om jeg savnet katten.. Jaa sier jeg ..

det ble stille i tlf..

da tror jeg hun er død signe ..  jeg fikk sjokk og begynnte og gråte.. Hva sier du ??

det var da noen som hadde tatt henne med seg langs vei kanten oppi gata for der vi bor og kjørt henne til dyrlegen i nærheten.og dyrlegen pubilerte et bilde om en savnet katt..

det var ikke noe og lure på, dessverre ..

renja jenta er hentet fra dyrlegen og begravd hos bestefar.. stakar lille ;,(

En stor takk til de som tok henne med seg og leverte henne til rett plass, selv om jeg gjerne skulle hatt pratet med sjoføren som tydeligvis ikke klarer og se seg for  !!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg