Luxplus

Reklame | Luxplus

Hei fineste dere 🌸 jeg vil dele med dere en link som gir deg 10% på hele luxplus sin nettside

den finner du ved og Trykke her 

her er noen av mine favoritter

Clinique sin face self tan

gir perfekt glød og jevner seg lett i huden

 

også elsker jeg disse fra Clinique, det er en pakke med

  • all about eyes, reduces circles
  • moisture surfe 72 houer auto replenishing hydrator
  • moisture surge face spray. Thirsy skin relief

Tilslutt er jeg blitt super glad i dermaroller som reduserer rynker, arr og ujevnheteri ansiktet.

det er bare noen favoritter og du får alle hos Luxplus med rask og enkel levering i hele Norge, og  jeg må ikke glemme og si at hvis du melder deg inn får du 80% på en mengde varer !
ps: linken min til dere gir enda 10% og varer til midnatt 10 oktober 👏🏻

🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg