Mamma kroppen ♡

Reklame | ELLOS

Mammaer og dere andre vakre damer ♡

Jeg har funnet favoritt undertøyet og vil dele med dere,  noe som er personlig for meg

Det er ikke lenger bare for meg og ta på meg en kjole og føle meg bra..desverre, Tidligere kunne jeg det. Jeg trengte ikke prøve kjolene/tøyet i butikken før jeg handlet, Jeg viste det ville se bra ut.  Men sånn er det ikke lengere og jeg er blitt veldig glad i godt undertøy etter og ha født barn ♡

Her er mitt favoritt sett

Og du finner det HER

Farge sort får du HER

 

Jeg skammer meg på ingen måte over kroppen min, etter og ha født barn. Jeg er heller stolt , stort sett

Men en ærlig sak for meg er det at jeg vil gjerne gjemme bort overflødig mage i visse situasjoner og bruker derfor godt undertøy fremfor og ikke gjøre det.

Rett og slett ♡

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg