MARIUS STRIKK SKRYTE INNLEGG

Reklame |

I dag tidlig, fikk c besøk av tidlig julenisse som var innom med både hjemmestrikket og ull tøy fra lille lam 🐑
Alt passet perfekt og hun elsker det.
Mamma også
Også såå fin hun ble.. Dressen er fra lille lam og f. Eks
 DRESSMYKID
Har  plagg fra lille lam om du også vil shoppe.
Garn som er brukt er fra sandnes garn BABYULL LANETT
garn får du rimelig

 

HER

 TIl dere som regaerte på innlegget for et par dager siden..
jeg har nå fjertet oppskriften og er lei meg for at jeg publiserte den
jeg var ikke klar over at dette ikke var lov, og ber om forståelse for dette .

 

 

 

 

Legg gjerne igjen en kommentar om du selv  har strikket Marius jakken / genser eller lue 🙂 jeg har j til meg selv og er super fornøyd, dem sier at jakke er vannskeligere enn genseren, men ikke vet jeg, vi får det meste i gave 🙂
3 kommentarer
    1. Det er både ulovlig OG straffbart å legge ut Mariusmønster, da dette er et kjøpemønster med tilleggsavtale!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg