MOR OG BARN

Reklame | gina

dere fininger , jeg vil dele med dere noe jeg tenker er et must og ha i skapet, mye av det jeg har funnet frem er på opptil 70% og enda mer moro er det og handle smart.

Noe for både liten og stor, jeg har gjort litt jobb hjemme i dag og er kjempe spent på om vi får til et tettere sammarbeid i fremtiden .. og jeg har sendt mail og søknader , skrevet og tatt bilder

 

 

HER 2 HER  3 HER

Du får 100 % rabatt på oversized demin skjortene du får den HER 

 

C får som regel også alltid noe nytt hjem se HER

 

Det jeg snublet over når jeg sjekket Gina sin nettside er at her får du matchene plagg til mor og datter ( far ) også. jeg har fast bestemt meg på at vi skal ha lignende plagg til sommeren og begynte og sy her om dagen, det er jeg absolutt ingen verdens mester til så jeg ble så glad da jeg fant ut at gina også har på nettsiden jippii .Nå venter jeg spent på resten av bildene fra photoshooten til c, og vi gleder oss til neste .. det ble snakk om at vi skulle tilbake neste uke og det vil vi gjerne. en skulle tro hun var født til dette og jeg ble kjempe happy for at hun likte seg så godt forran kameraet. lille modell

jeg er suuuper trøtt i kveld og tenker og lage meg skikkelig usunn kveldsmat og se en film før jeg legger meg haha endelig fått nett igjen

 

God lørdag og smask fra meg :*

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg