MORGEN RUTINER

jeg vil dele med dere noe som har gjort dagene mine bedre..

etter jeg begynnte med te, honning, sitron vann eller ingefær først om morgenen har ting forandret seg

fakta er at alle timene du ligger og sover, sammles det urenheter i urin som skal tømmes om morgen, det er derfor viktig og rense kroppen så tidlig som mulig etter du står opp for og dra med deg rester som ligger rundt om forbi Inne i kroppen

så tømmer du da dette når du går på toalettet , la oss si 15 minutter etter inntak av  en skje honning og et glass sitron vann

fersk presset sitron og naturlig honning er det beste du kan bruke.

honning er desifiserende og gir betydlige gevinster innenfor helse.

sitrus frukter er perfekt for bedre hud i tilleg så får kroppen din en bedre lukt .. hva er vell bedre og alt er naturlig såklart

koster lite og gjør kjempe godt for både kropp og sinn ..

jeg beklager om jeg går tett innpå i dette inlegget men sant skal sies.

ønsker alle dere fininger God helse

følg meg gjerne på tiktok for mat videoer og div annet , jeg har nettop startet og bruke tiktok og håper jeg blir flinkere ettervært

@sehelene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg