MORGENSTUND HAR GULL I MUNN

Denne morgenen har jeg ikke så mye og skrive om men derimot noen bilder jeg har lyst til og vise dere fra vi gikk tur  kl 09.30 i dag .

C er våken tidlig som vanlig og så lenge solen skinner er det ingen grunn til og sitte inne.

Lunsjen tok vi med oss ut og vi matet fuglene ved vannet.

Jeg syntes det kan være vanskelig og kle jenta mi riktig når det både er sol ute men blir fort kalt i skyggen, eller om det blåser! jeg bruker derfor tynt lag med ull under også gjerne en tynn heldress f.eks lillelam og tilslutt en tykkere dress over.. se f.eks DEN HER 

Satt ned 40%

lue er fra merke reflex og skoene er superfit de finner du rimelig HER SÅNN

Bare for morroskyld : vi møtte på to turglade menn som pent spurte om jeg ville ta foto av dem, der jeg lå og tok bilder av c 🙂

jaa ropte jeg tilbake, om jeg får legge det ut i bloggen haha  ” selvfølgelig sa de før de ruslet vidre oppover Porsgrunn elven

så..  her er to turglade, kjekke menn

På veien hjem sovnet lille i vognen, og jeg fikk både tid og ro til og rusle rolig gjennom byen, her er noen bilder 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg