NORGE ?

Jeg er redd noen av dere finner det for godt og kaller meg rasist. Derfor starter jeg innlegget med At jeg er IKKE rasist, å har aldri vært det.
jeg er derimot etnisk norsk, og blir spurt om hva slags rase jeg er, i eget land!

Våkne opp Norge, vær så snill !

jeg slutter ikke og bli sjokkert over nordmenn som
Skal integrere og tilpasse oss for og ønske våre mye landsmenn velkommen. Vi mister oss selv i forsøket på og tilpasse oss andre.
Jeg merker det i skolen. Jeg går på vokse opplæring i Skien , hvor 60-70% av klassen er fra utlandet. Læreren prater kun til de som kommer fra et annet land og tilpasser seg dårlig vi som er etnisk Norske. Det er fler i klassen som har reagert på dette så det er ikke bare noe jeg slenger med her nå!
Jeg mister lære og faget mitt pga læreren søker seg KUN til de som kommer fra utlandet.
dårlig gjort …!

min første kjærlighet var mørk i huden, mim datter er 50% fra Bosnia så unnskyld meg hvis jeg tråkker i salaten her.

Norsk kultur er i ferd Med og forsvinne , det samme gjelder språket vårt som er i ferd med å viskes ut!

sakte men sikkert forsvinner språket. Kulturen ligger kun hos de aller færreste eldre i dag.
Det gjør meg vondt om datteren min ikke får annet valg enn å gå med slør!

Norske menn har begynt og ville ta mer og mer kontroll i hjemmet og over damene, slik kulturen til våre nye landsmenn kan være! Hva skjer gutta ?

En kommentar ble sagt av en X kjæreste « som utledning er det rart og komme til Norge hvor damene danser gratis på bordene. Andre plasser pleier vi og betale dem»

 

det første jeg tenke på var at dette gjør vi i Norge fordi vi vil, ikke fordi vi må! Vi er lykkelige.

 

Slik skal det vell være!?  Så i fremtiden håper jeg dere husker og danse fordi dere vil ikke fordi noen tvinger dere til dans.

…En mors utblåsning tidlig morgen

2 kommentarer
    1. Finnes vel ikke etnisk norsk? Vikingene fikk barn med folk over hele verden. Vi fikk innvandrer fra og til usa, uniononen med svergie og Danmark påvirket også norske gener. Og beste av alt er jo at folk er Afrika og Skandinavia oppsto når folk gikk fra Afrika til Skandinavia. Hvis du mener du er hvit er det en helt annen diskusjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg