Oslo tur

God kveld fine 💕 endelig kom vi oss en tur til Oslo, det var etterlengtet. Jeg skal studere her inne etterhvert også og ville ta en tur nå med Constanse. Meeen det eneste vi har gjort i dag er og spise god mat og shoppe #jamieoliver akerbrygge, Vi skulle egentlig se på universitetet.

Imorgen møter jeg broren min som flyttet hitt for en liten stund siden nå og vi gleder oss begge to.  Husk og følge IG @se_helene for hyppigere oppdateringer.

vi sover forresten på Vika atrium ved Aker brygge og er fornøyd med hotellet sålangt, litt spent på frokosten i morgen, men inntrykket er langt bedre enn hva vi fikk da vi reiste til kr,sand i sommer, om dere husker 🙈

forresten har jeg tenkt på en liten stund og kjøpe en diamant til gullungen, og vi fant en kjempe fin en i dag 👏🏻 Dere kan søke opp #myfirstdiamond eller så vil jeg såklart vise dere når vi kommer hjem igjen i IG

legger med noen bilder fra dagen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg