På celle nivå

Jeg har hørt det rareste…

jeg legger ved videoer og artitikkel  hvor det blir forklart også hva du kan gjøre selv for og “vekke“stamceller til livet igjen

SE NEDERST I INNLEGG

jeg har type 1 diabetes og fikk påvist sykdommen da jeg var 9 år gammel.

jeg fikk da høre av en av legene jeg gikk til at hold ut dem jobber mot en kur.. han ga det 5-10 år sa han “da håper jeg de har klart det” sier han videre.. årene går og mange jobber stadig med nye kurer og mange er flinke til det dem gjør.

jeg har selvsagt intressert meg for dette da jeg er rammet selv, ikke diretke plaget da jeg VELGER og  ikke føle meg syk, eller bli sett ned på, grunnet en mangeltilstand.

men det og akseptere og godta er to vidt forskjellige ting

jeg får liksom ikke slått meg til ro med at det ikke finnes sjangs til forrandring for både meg og alle oss med kroniske diagnoser.. vi er mange som trenger og ta livene våre på alvor.

Diabetes oppstår pga en svikt i bukspyttkjertelen ,  hos fungerende sender den ut insulin ved sukker inntak i mat og drikke, for og holde blodsukkernivået under en viss grense.. altså stabilt.

jeg har gjort litt hjemmelekser og lest rundt dette.. og dem sier følgende:

Det er ikke ved oppstart bukspyttkjertelen som slutter og fungere, eller gjør disse oppgavene alene. det er cellene rundt som hoder den i gang, og i tilfelle hvor en får diabetes har disse sluttet og fungere som dem skal..

stamceller alfa og beta cellene.

Om en i dag tar ut en slik celle fra kroppen og legger den i en ren beholder ved labratoriet, har dem funnet ut at disse våkner til livet av seg selv innen 2 til 3 dager

Da dem holdes i REN beholder.

…..

jeg har både meditert en del og også brukt faste i helseforbindelser ..og gjør dette for og rense kroppen .

med alt en putter i seg i dag, ville det ikke da kunne vært mulig , om en får kroppen ren fra avfallsstoffer slik man gjør ved faste , at cellene da ville befunnet seg i en REN kropp som gjør det mulig for dem og fungere igjen !?

som igjen vil sette igang oragnet som

“ har sviktet “

jeg legger ved noen filer om temat så kan du jo også hive inn en kommentar i feltet .. om hva DU tenker om dette !?

KILDER

video hvor han snakker om stamceller og faste. hva det kan gjøre for deg finner du

HER

i denne artikkelen forklarer han hvor farlig kunsig søstsoffer er, og da ikke mist hvor dumt det er om  man vil holde kroppen rent som jeg har skrevet litt om i innlegget her.

se artikkel

HER

legger også til en video jeg har lyttet mye til, hvor han går nermere inn på temaet.

HER

kjære leser jeg ber deg .. lytt til alt , ta deg tiden også legg gjerne igjen en kommentar om dine tanker rundt innlegget.

Takk for at du tok deg tid til og lese 🖤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg