Pappa ?

For noen dager siden hadde jeg besøk av en mann. Jeg har kjent  han i mange år og tenkte det var helt greit at han møtte Constanse. Og det var det jo selvfølgelig helt til hun kalte han pappa da de lekte i sofaen.
Jeg blir trist og vet ikke hva jeg skal si og lar det bare gå.
Hvordan skal jeg forklare til Constanse at pappen ikke er tilstede ? Han lever men vil ikke ha kontakt !? Altså for meg er det helt absurd og mamma hjertet knuser av tanken !
for er grusom situasjon.
Har noen tips til hva jeg skal gjøre ?

2 kommentarer
    1. La han være pappa da ? :p innebærer jo etterhvert innflytting og masse andre skumle saker, men hvorfor ikke? Barna mine som bor langt unna kaller stefaren sin for pappa, men de kaller meg pappa også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg