PERSONLIG INNLEGG

Jeg føler en trang til og dele om noe som skjedde meg tilbake i 2012.

Jeg har opplevd mye i mitt liv, bla jeg mistet min beste veninne i 2014 og jeg opplevd fryktelig mye smerte i min unge karriære.

Jeg ble sammen med en gutt i 2012 som jeg ikke trodde annet enn godt om, men så feil kan en ta..

Jeg møtte han på fest og var stolt som få da jeg ble med han hjem.

Det som gjør meg til den jeg er i dag. Jeg var i et voldelig forhold i ca 3 måneder før han ble puttet i fengsel,  noe som gjorde at jeg kom meg fri.

Jeg ble slått og voldtatt neddopet mm over en periode som snudde livet mitt på hode.

Jeg har siden den gang kommet meg på bena igjen takket være gode hjelpere rundt meg, og min egen kraft og vilje til og snu tilbake livet mitt.

.

.

Men enda hender det jeg blir påmindt det vonde og jeg har brukt mange timer på advokatkontoret for og prøve og få rettferdighet i hva som er skjedd. Jeg ventet 2 år på rettsak og har nå snart ventet 4 år på erstatning * voldsoffererstatning*

Men hvorfor tar ting så sabla lang tid i rettssystemet??

Det irriterer meg og jeg er redd jeg ikke blir hørt!

Det gjør vondt.

Håper virkelig noe skjer snart ♡

Om noen av dere vil dele med meg egenerfaringer eller er nyskjerrig på noe rundt temaet så ikke vær redd for og ta kontakt. Jeg deler gjerne

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg