PORSGRUNNS KLINIKKEN

Reklame | PORSGRUNNS KLINIKKEN

Jeg tok endelig steget mot forandring og som alene forelder var dette perfekt nååå det må jeg bare få si. Fy søren så deilig!

Dagene har ikke nok timer bestandig til at det er mulig og få alene tid forran speilet om morgenen.Etter et år hjemme med barn er det kansje på tide og kunne prioritere seg selv litt igjen?

Jeg kom i kontakt med en behandler ved Porsgrunns klinikken og vi bestemte oss for og legge vippe exstensions

Besøk nettsiden ved og

TRYKKE HER

*les videre *

For dirkete kontakt med hun som la mine les under 👇

OG til dere mine trofaste følgere, har jeg ordnet slik at dere får ikke bare 50% på første behandling, men også 20% på behandling nr 2

Hvis du oppgir Helene20 når du bestiller timen

Jeg er så fornøyd med resultatet og gleder stort over rabatten som blir gitt og koden jeg fikk for og dele med dere

Kontakt skjønneste Sara dirkete på

Tlf:  400 43 698  / Mail: [email protected] evt besøk klinikken som ligger rett over Osebro galleri i Storgata i Porsgrunn

( storgata 161 )

.

.

Husk og oppgi Helene20 om du bestiller for avslag på både første Ooog andre time

Tusen takk for de fineste vippene 🙌

4 kommentarer
    1. Jeg har aldri gjort noe sånt, ansiktsbehandling, men er det noe jeg kunne tenke meg så er det kanskje bittelitt mer vipper. Så jeg slipper mascara. Det er eneste jeg bruker av sminke uansett 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg