PROVOSERT OVER BARNETV

Jeg sitter hjemme og ser på barnetv med constanse, og jeg husker jeg reagerte for noen måneder siden at han som er vert avsluttet sendingen med og si

Hade kompis

Jeg tenkte ikke noe mer over det, før i dag.. Alvorlig talt.. Hver sending avsluttes med hade kompis? Jeg hørte det igjen nå, nå er det noen måneder vi har sitti uten tv. Men jeg vet det er slik hver sending.

Noe jeg umiddelbart tenker på er jo likestilling, som er et så utrolig viktig tema i dagens samfunn ❤️

Er det blitt sånn at  jenter også er kompis nå eller er det meningen han kun skal si hade til guttene som ser programmet ? jeg skjønner ikke, men jeg kjenner jeg blir provosert over at han hver gang kun sier hade til kompisene..

Hvis noen skjønner hva jeg mener??

HILSEN frustrert mamma

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg