Sant ja !

Reklame | The makeuplibrary

Naa er jeg saa forbannaaaaaaaaaaaa. Jeg kan ikke si det slik jeg foler meg, men naa er jeg lei altsa.

Instagram kontoen min er hacket og det tar dager for jeg evt faar aapnet den igjen, dette gaar jo bare ikke. jeg husker jeg fikk en mld fra en jente paa intsta kontoen min med et passord hun ville jeg skulle dele med henne, eller altsaa hun hadde utpekt meg til og hjelpe henne, komme inn igjen paa sin egen konto. Dagen etter er min hacket og jeg finner selv;lgelig ikke jenta igjen heller da av alle ting. Jeg blir saa sinna. Jeg faar mail fra ukjente folk som tilbyr seg og hjelpe meg tilbake paa kontoen min, men da lurer jeg forst og fremst paa hvor de har fatt denne informasjonen fra. at jeg trenger hjelp med kontoen min. Er det mulig altsa. jeg har gjort noen faa  sammarbeid men holdt paa med medier en stund, men alikevell da BItch! gi meg kontoen min tilbake. SErrr…. du folger meg vell pa snapchat ogsaa du som stalker. jeg mener det back off liksom, frekt og usmakelig oppforsel. ellers sliter jeg med tastaturet som dere leser og sliter med alfabetet her. prover og gjore det riktig selvom men jeg skjonner om dette ble slitsomt og lese. beklager.

men sa logger jeg meg inn i bloggen naa for det er en stund siden, ogsaa saaa mye kommentarer paa hvor datteren min er , hvorfor hun er der og hvor daarlig mor jeg er. jeg har ikke villet dele kommentarene synlig men gjor det om dere mener det er feigt eller noe og la det ligge.

Jeg har for det forste ingen forklaringsrett overnfor dere som lesere, i den forstand men uten om det er det tydelig at disse vedkommende ikke   har fulgt med da jeg har vaert i koma og sitti i rullestol mange maaneder , 9 /10 tenker jeg , for jeg provde og ta opp fag igjen fra skolen, Constanse har det fint hos besteforeldrene sine og mamma * jeg, faar se henne saa ofte jeg vil, Akuratt naa er hun i spania med moffa og toffa. OG mamma tenker paa dere.

 

nok om privatlivet mitt. skulle gjerne vise dere noen looks da jeg fikk tilsendt en masse godis fra the makuplibrary her for noen dager siden, kansje kommer det nytt inlegg. Press link en her for og sjekke ut makeupen

themakeuplibrary

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg