SELVPLEIE MED HONNING

Wow wow wow..

Serriøst dere, jeg har prøvd så mye forskjellige produkter og er det ikke rart at noen ganger ligger det du leter etter rett forran nesa di? Jeg må le litt, for da jeg laget inlegg om h a honning gjør godt for altså innenfra, så snublet jeg over ansiktsmaske, Hårkur og div annet honning kunne brukes til.

Så..

I går kveld laget jeg meg en maske og en Hårkur etter c sovnet. jeg dusjet det av ca 30 minutter etterpå og fy søren for et resultat etter kun en gang.

Annisktsmasken laget jeg slik :

En skje honning 3 dråper presset sitron og thats it. Rørte sammen og påførte med en ren sminkebørste.

Hår sjampoen laget jeg slik:

Jeg tok honning ca og olivenolje i en beholder, (ca like mye av hver) og satte beholderen i varmt vann for og smelte honningen og oljen sammen, påførte det i tørt hår og vasket ut ca 30 min etterpå.

Da brukte jeg kun vann.

Jeg har alltid hatt brusete hår så denne kuren var perfekt for meg for og mette tuppene ordentlig.

Bare et tips fra meg, god helse 🤗

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg