SKAL DE SERRIØST FÅ UTLEVERT IPAD ?

Forandringen i skolen irriterer meg. Dem kaller det utviklig og er mange er stolt over og gi barn ned i 1 klasse i pad både for skole oppgaver og hjemmelekser!
Jeg liker det ikke.
Jeg mener det heller får oss til og bremse utviklingen og det sosiale. Jeg grøsser over at dem må og at dette er obligatorisk for alle.. Helt ned i 1 klasse. Hørte også i dag at dem ikke begynner med håndskrift før 3 klasse.. På hvilke måte har dette en positiv effekt på de små!?
Enda være blir det jo med press om hvem som har hva!
Jeg var på elkjøp her for en stund siden og prater med en aom jobber der. Han forteller :
Det kommer foreldre inn med barn nedi 6-7 års alder og skal kjøpe mobil.. Barna gråter seg til den dyreste iphonen mens foreldrene vrir lommene for og ha mulighet til og betale for den.
Jeg er imot det! Og håper heller barn i norsk skole begynner med skoleuniform for og minske forskjeller på barna.. Som må gå på skole..
De skal trives ikke rives!
Mtp ipad bruk er jeg igang og undersøker privat skoler i området for at min ikke skal være bundet til dette, da jeg selv er motstander.!!
Frustrert mamma!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg