Sminke

Reklame | Luxplus

Inneholder reklame // Jeg har hivd meg på trenden hvor jeg forsøker å lage sminke videoer på Instagram siden min, men dere dette er ikke lett!
men såå såå gøy det er og leke seg med forskjellige  stiler.
de siste dagene har jeg fått noen gode ideer også til hva jeg kan gjør videre.
jeg er jo så heldig å ha fast samarbeid med Luxplus som leverer de beste merkene til helt fantastiske priser, bare for å nevne det. Hehe


Det fine ved det er at jeg får på en måte et avbrekk i rollen som mamma og kan drømme meg bort litt slik jeg gjorde med sminke da jeg var yngre

jeg elsket det jo, så hvorfor kan jeg ikke gjøre det nå også har jeg tenkt en stund.

Etter å ha fullført skolen er det stor sjans for at jeg reiser til makeup verden for utdannelse innen kostyme eller annen makeup. Det er så gøy!

jeg må vell bli lei av mitt eget ansikt ettervært og det ville vært så awsome å få lov til å jobbe med andre mennesker innenfor temaet. Men vi får se hvor dette ender, dere. Jeg storkoser meg isåfall hjemme foran speilet med sminke og koster uten begrensninger for hvordan utfallet blir. Dere må nødt å være enig med meg her jenter,æ. Tenk å kunne gjøre seg til akkurat som en vil!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg