Spørsmålsrunde

Tid for spørsmåls runde i bloggen, husk dere kan stille i ig og i snap og svarene kommer her sånn, men det vet dere

Har du Noen gang hatt jobb ? 

ja.. jeg har jobbet forskjellige plasser 🙂

Har du kjæreste ?’

Nei, så rart folk spør meg alltid om det, men nei jeg har fremdeles ikke kjæreste. og om jeg har lyst på så er svaret at om jeg skulle  møte den rette så selvfølgelig 🙂

har du lyst til å bli med på farmen ? 

hehe.. det er jeg ikke klar for tror jeg. men det kunne sikkert vært moro.

tenker du og flytte til Oslo ? 

ja.. det er planen.

Hvor lenge har du skrevet blogg ? 

Nå har jeg skrevet i snart 4 år.

hvor gammel er du ?

wææ for et kleint spørsmål. jeg er snart 30.. jeg er 28 år gammel.

Hva liker du best med å studere??

egentlig så er jeg ikke så fan, men jo det er helt greit å gå på skolen altså, spesielt når en møter så mange spennende mennesker.

Hva kler du deg i i sommer ? 

åhh.. endelig en som spør meg om moten, haha jo .. jeg tenkte jeg skulle legge ut noen bilder i ig så følg med på min siste handel der :* som dere så så la jeg ut dette med sort i sommer, men serriøst så er det en veldig tung farge på lyse fine sommeren , så jeg har byttet ut litt å landet på litt andre alternativer ved siden.

disse er bestilt hos Zalando forresten å jeg legger til swipe opp i ig 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg