SQUATS ER GENIALT.

Reklame | Topformula

SOMMER KROPPEN

jeg har siden jeg har 16 kansje 17 år vært påpasselig med og trene på vinteren, slik at jeg kn ta det med ro og være bekvem i bikini når sommeren kommer.

SQUATS

Det går mest i squats, jeg elsker øvelsen og det er også den øvelsen som gir best utbytte for hele kroppen..  

Mage, rygg, ben, rompe og balanse om du trener med løs vekter eller bare egenvekt.

For tips og veiledning sjekk ut denne siden

HER

Jeg lager et inlegg senere om hvilke hjelpemidler jeg bruker og vil dokumentere utviklinge

Men så

Det er ikke bare trening men også kosthold som må på plass og favoritt shakene finner du  HER

rimelige også om du bestiller

Min favoritt er jordbær og banan

Moto :

Jeg setter meg mål, og når dem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg