THEMAKEUPLIBRARY

Reklame | Themakeuplibrary

Wow dere ..

det jeg har jobbet med i dag er helt nytt for meg men jeg er ganske fornøyd med resultatet. Håper det blir aktuelt for meg og fortsette med og lage sminke bilder og videoer

I det siste har fokuset mitt hvilt på jenta mi Og jeg elsker samarbeidene jeg gjør med mini, men det var artig og gjøre dette for meg selv i dag.

Sminken som ble tilsendt kommer fra themakeuplibrary eu

Håper dere liker bildene, om så skal jeg gjøre mer av dette ♡

Se også instagram for mer @se_helene

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg