Ting tar tid

kjære dere, nå er jeg innlagt på sykehuset 7 uke på rad å jeg kjenner virkelig på det. Jeg har vært utsatt for mye rart tidligere men kommet meg rask på bena igjen! Denne gangen er det annerledes desverre.
jeg trenes opp igjen såklart med fysioterapeut to ganger daglig i ukedagene å prøver og gå så mye som mulig utenom rutinene de har satt her i Skien.
Delmålet mitt er og komme meg videre til kysthospitalet som jeg kun har fått possitive tilbakemeldiger om. De har svømmebasseng bla som jeg tenker er en god trenings metode for meg fremmover, tiltross for possitiv holdning for fremtiden er det trasig og ligge 7 uke her i Skien, jeg får virkelig testet tålmodigheten altså. For å ikke snakke om verking i bena 😩 så

svimmelhet og lite ork gjør det strevsomt å skrive og jeg må velge aktivitetene mine med omhu.
men nå var det lenge siden jeg har publisert noe fra sykehus oppholdet…Jeg var ute i dag, altså på kjøre tur med mamma og handlet inn sånn her Colorado terapi tegne bok. Jeg tror seriøst jeg er blitt addicted

det rare er at målingene mine har ikke vært så bra som nå. jeg måler fast hver kveld blodtrykk og metning som de kaller det, «en sånn dings på fineren» og blodtrykket var 128 over 65 og en metning på 99%, det kan jo da tenkes at farge terapien spiller en rolle i de gode målingene 🙈ikke sant ? jeg vet ikke jeg men noen av dere har kanskje erfaring med det fra tidligere.

i kveld skal jeg tegne litt til tror jeg, skifte til nattøy se på en film også sovner jeg vell til den som normalt ☺️
håper dere har en mer spennende hverdag enn hva jeg har og har hatt den siste tiden, buhu

Nattanuss ;*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg