TIPS TIL DEG SOM VENTER BARN

Som skrevet om tidligere syntes jeg det er viktig at min lille får i seg ren mat.

Jeg ordnet med en slags smukk som man kan fylle inn det en selv skulle ønske.

Mini har til nå prøvd med bla både gulrøtter eple og avokado.

Det er fint og bruke om du vil gi ting men er redd for at det kan sette seg i halsen.

Det er ingen reklame og det finnes sikkert mange varianter for og tilvende våre små nye ting. men jeg syntes den er genial i en start fase, du får tak i den på apoteket vet jeg.

Bare et tips til dere som har eller venter baby ♡

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg