MER FRA UGLEUNGER

Reklame | ugleunger.no

God morgen fininger ♡

Jeg er bare raskt innom med en deilig nyhet før vi starter tirsdagen her i hjenmet.

Samarbeidet med constanse og  ugleunger fotsetter og i den forbinnelsen har vi laget en ny rabattkode som gjelder både mai og juni måned

En ny bestilling er på vei hjem og jeg kan nesten ikke vente til fotograferingen/reklamen med de nye produktene

I mellom tiden deler jeg bilder som er tatt tidligere OG dere får en ny rabatt kode under ♡

Rabattkoden er : sheleness

Da får du 20 % på alle ordinære varer i butikken.

Gjelder både Joha og Katvig

Besøk Ugleunger ved og trykke her

.

.

 

Bildene blir brukt i instagram , derfor er det text på bilde.

Mer fra Constanse s sammarbeid med ugleunger kan du følge på instagram @se_helene

Der deler jeg ofte flere ganger til dagen av både hennes og mine samarbeid.

Ha en fin dag ♡

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg