UGLEUNGER

Reklame | Ugleunger

Jeg vil først og fremt si at jeg er kjempe glad for og få reklamere for nettbutikken ugleunger. Jeg vet som “influenser” så er det tabu og være frempå og en skal liksom ikke gi for mye av seg selv,da dette er det eneste levebrødet for mange! men da jeg fikk positiv tilbakemelding fra ugleunger om at c fikk prøve seg hos dem ble jeg så glad at Mamma hjertet ikke kunne annet enn og hive seg over oppgaven.

Jeg har fra før hun ble født, sammlet på klær og kjøpt inn litt her og der av favoritt merket joha. Det gjør meg godt og vite at lille har gode varme klær som er elastisk og lett og bevege seg i.

Det ligger i detaljene.

Som alle andre bodyer skal kneppes mellom bena, skal også disse det, men jeg la tidlig merke til hvordan f. Eks sommerull bodyene fra joha ikke var brede nedentil.

Det er bare en av mange positive ting.

Vi ble tilsendt veldig fine bruks plagg, en kjole, to smekker og sommerlue.

Neste sett er laget i rib og jeg kan ikke få sagt mange nok ganger hvor behagelig det er og bruke. det kan jeg si med sikkerhet fordi de fleste koseplaggene jeg har selv er sydd på samme måten.

Kun det beste for jenta mi

Bodyene er laget i økologisk bomull og sitter perfekt. Jeg føler jeg beskriver hvert enkelt plagg så godt jeg kan, med egene ord. Er det noe mer dere lurer på ang tøyet c viser frem så er det bare og spørre.

Tips: besøk hjemmesiden for mer kunnskap om Joha og Katvig

jeg sverger til joha, men må ærlig si jeg har blitt nyskjerrig på katvig også, og krysser fingrene for at vi får reklamere for fler produkter av ugleunger i fremtiden. Butikken finner du ved og  TRYKKE HER

Du kan også bruke rabattkoden jeg fikk til følgerene mine. Her får 15% rabatt på alle ordinære varer /   Sheleness

Kjolen c bruker her er det er 30% nå BTW om du planlegger sommer garderobe til barnet ditt.

På bildet har vi langermet body under og smekke på. kjolen er med korte armer opprinnelig.

Jeg skal ta flere bilder de neste dagene, men dere kan gå inn og se kjolen via direktelink  HER

Ugleunger /joha

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg