UKEN SOM GIKK ♡

Reklame | ADLIBRIS

 

UKEN SOM GIKK

BURSDAGS FEIRING

Vi var i 80 års lag til min kjære bestefar som hadde bursdag ♡ Det er et stort rundt tall og vi,både c og jeg er heldig som har familien rundt oss! Jeg elsker når vi kan samles slik vi er gode på når det virkelig gjelder ..

 

SYKDOM

Min lille var på besøk hos tante, onkel og søskenbarna kom hjem og fikk feber like etterpå , det var vist noe som gikk i barnehagen der de andre barne går så derfor har vi vært en del hjemme, selvom vi gjerne skulle vært på åpen barnehage og de vanlige tingene vi gjør i løpen av uken har vi måtte utsette.

Nå er hun forresten mye bedre men tar det enda med ro i heimen ♡

Så selv med innedager har vi funnet på aktiviteter og gjøre hjemme

Blyanter finner du HER

Perfekt for de små da de ikke er giftige og er gode og holde i for nybegynnere ♡

Rammen er fra søstrene grene hvor vi har laget håndavtrykk med bilde ved siden

NYTT

jeg fikk endeliiig kjøpt ny tv som var etterlengtet  da den gamle ble for tung og henge på veggen , utrolig hvor lite de nye tvene veier og selvom det ble en 55 t nå og den gamle var 37 , er den nye halvparten så tung i vekt 🙂

Veldig veldig fornøyd

* beklager rot på bilde * og ting vil se annerledes ut når vi får handlet inn resten.

MAX

jeg har bygget ,haha hør på meg da ….:p

Naboen har bygget hundegård til Max på utsiden så dagene går veldig greit med hund i hus, det er ikke lenge han står av gangen * spesielt nå i kulden , men jeg er såå glad for at han kan stå der mens jeg støvsuger og rydder foreksempel ..

og jeg håper folk i området har kost seg på spis ute uka ♡ Det er hvor mange av de store resturatene inviterer folk til og komme og spiseutvalgte  retter til 100 kr og oppover

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg