UKEN SOM GIKK I TEXT OG BILDER

Ukens opp

Ukens opp er enda et nytt og spennende sammrbeid med ugleunger.no og jeg gleder meg som en gal til produktene kommer.

jenta mi kler alt og det her blir bare så moro 👏

Ukens ned

Tannverk, trenger jeg si mer.. Og det dummeste av alt er at jeg har fått beskjed av tannlegen om at jeg må vente til ting er tilbake til normalen, jeg skal også få nye tenner fremst i munn som jeg har gledet meg lenge.

Skikkelig nedtur og måtte vente.

Vi har vært mye ute denne uken og nå må jeg jobbe litt, som c er i seng.  derfor leverer jeg resten av uken i bilder.

Ukens middager har for det meste bestått av forskjellig wok retter.

Det beste jeg gjør er og ta fra kjøleskapet akuratt det jeg har lyst på, og Blander det sammen til en gryte eller wok.

Ingenting smaker meg bedre.

 

 

 

1 kommentar
    1. Jeg håper du har fått gjort noe med tannverken. Det skal ikke være sånn at man ikke får hjelp med akutte ting med tennene, som tannverk f eks. SÅ da hadde jeg prøvd en annen tannlege 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg