UKEN SOM GIKK

Reklame | Bodylab/urverket

Ukens opp 

🌟jeg prøver og holde dette hemmlig men skal si som sant at treningen begynner og gå rette veien , jeg skrev om squat challengen her og den er ferdig for lengst, men jeg har fortsatt og både ser og merker forskjell på humør og energi. jeg har en manual og et strikk, det er alt jeg har av hjelpemidler hjemme , men det hjelper på , for og ikke snakke om hva en kan gjøre kun ved hjelp av egenvekt.

jeg ser så mange som spretter tilbake til fasongen de var i like etter og ha født barn, jeg vet ikke jeg altså , men det stemmer overhode ikke for alle..

jeg har ikke klart og sette bena i kryss, og får det nesten ikke til enda haha over 1 år er gått,  og i og med dette fant jeg ut at nå MÅ jeg begynne og trene , og tøye etterpå for og prøve og mykne ledd og muskler igjen, jeg gir det enda noen mnd før jeg tør og si jeg er  “tilbake” etter og ha født barn.

Protein pulver kan du bestille selv HER

🌟En annen ting jeg er skikkelig happy for denne uken er at jeg har ordnet et samarbeid med Twistshake , som virkelig har gode kvalitets produkter til våre små,🌺Jeg erså stolt av og være mammaen til vakre c og elsker og ta bilder med jenta mi besøk nettbutikken deres HER  og husk rabattkoden Sheleness55 for  55 % på HELE butikken, Gjelder også barnevogner!

🌟bursdagsfeiringen til min søster i parken, for at barna skulle samles, kjempe koselig.

Ukens ned 

🌟frekke kommentarer

serriøst det er så utrolig irriterende at noen skal dele synspunkter de selv har på en såpass nedlatende måte at den andre blir lei seg, eller ikke lei seg men selv om du velger og sitte inne for og passe deg for og ikke bli smittet , kan du vell holde munn hvis andre velger og gjøre annet, som om jeg ikke passer på selv, det tror jeg vi fleste gjør i disse dager! men flertall av oss er friske og har godt av og gå en tur ut i blant. .. jeg tok med meg c på en lekeplass og jeg passer på og sprite der hvor det blir tatt, vi bruker begge hansker og vasker oss godt når vi kommer hjem.

jeg regner ikke med vedkommene har barn i hennes alder og ikke har behov for og komme seg ut iløpet av dagen

 

Ukens mat 

🌟jeg har fått dilla dilla dilla på og kutte opp frukt, og kutter likevell opp min som c sin, jeg husker det fra jeg selv var liten at det var ikke alltid jeg ville spise eple..det var så hardt og stort liksom, men så¨fort det ble skåret i båter var det ingen problem, og av en eller annen  grunn smakte det bedre også

det var sol siden av ukens måltider, ærlig så har jeg vært lat, og etter gåturen til stavern så stoppet  vi innom en kebab shappe hvor jeg fikk bestilt en burger .. det var såå digg! og det er lov og skeie ut av og til om en gjør det med god samvittighet, og med det mener jeg om du først skal spise usunt, så ikke angre deg for det du har gjort.. Både spise dritt mat og gå med dårlig samvittighet for det blir feil! spør du meg

Ukens handel 

jeg har nå ombestemt meg to ganger mtp kjøp av  pc og er endelig fornøyd med den jeg har kjøpt, jeg måtte opp litt i pris men gud så verdt det. de er så søte på Power der jeg kjøpte den, jeg har vært der to ganger tidligere og villet bytte dataen siden jeg ikke har lest meg godt nokk opp i forkant og har gjort skikkelige bom kjøp, ringer bort og bare: ehm.. dere jeg lurer på om jeg kan bytte pcn inn i en ny , to ganger samme uken ,Ja selvfølgelig sier de begge gangene, bare kom bort 🙂 hehe

dumme dumme meg

ukens beste innkjøp er ny pc:

Ny klokke, sjekk ut hjemme siden til urverket HER

De har lagertømming og dermed 10-70% på mange av klokkene

 

Ukens tanke

denne uken har jeg tenkt mest på om jeg kommer inn på skole , og hvordan det vil bli og være student igjen. jeg kan egentlig ikke se for meg og gå på skole med de som mye yngre, så jeg har søkt på voksen opplæring, og om jeg skulle være så heldig og komme inn må, tenker jeg mye på hvordan kabalen skal gå opp med barnehage levering og rutiner for c, men jeg er ikke den første kvinnen som har født barn og står alene med ansvaret så dette skal jeg klare. det blir uansett rart og måtte levere hun i barnehagen når den tiden er inne, så da må kan jeg likegodt fylle tiden med noe som gir meg noe og gjør så jeg står litt tryggere økonomisk sett.

pr nå er jeg hjemme med c på heltid, men skriver og tar så mange bilder jeg kan når jeg får tid.

linjevalg vil jeg ikke dele med dere før jeg får svar på om jeg har kommet inn eller ikke, men det er noe jeg tror passer meg perfekt 🙂

 

Ukens bilder

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg