Ukens

Reklame |

Ukens opp 

Ukens opp er instsgram ♡

Og tusen takk til alle nye følgere den siste tiden.

jeg poster mer i storyene enn før og det ser ut til at det blir greia mi fremmover, samt og skrive blogg og bok selvfølgelig!

I story legger jeg ut forsjelle samarbeid og livet som mor og student. @se_helene

Ukens ned

Ukens ned er rett og slett generelt folk som er ustabile, jeg mener det! Typisk dem som sier en ting en dag og en annenting neste dag. Eller typisk de fu merker snakker deg etter sømmene for og ja .. jeg vet ikke, også er det ikke slik til syvende og sist. Jeg henger ikke ut folk her men du vet det vell om du leser. Gi fingeren til folk og ikke hele hånden. for de drar den av slik at du sitter igjen uten.

Ukens stolte

I går var Constanse med i stallen igjen, og denne gangen tøffere en noen annen. Hun satt på hesten og jeg har ikke sett noe søtere. C skal også gjøre shoot med en mini hingst i Oslo om ikke så lenge, søtere shoot tror jeg ikke finnes. Jeg har så mye og være stolt over. Takk jenta mi!

 

Ukens mat

Denne uken har vært fin i matveien, jeg har bare spist sundt og bla laget hjemmelaget spinat suppe. Utenom to litt større måltider på skolen, @Kafe birdy ved skien vgs leverer altså såå mye god mat og drikke.

Midt mellom timene er det lett og dra i kafeen. Haha

Ukens samarbeid

Det kuleste denne uken var undertøyet som kom ifra luxplus. Jeg tok med meg kameraet på skolen og en venninne hjalp meg med bildene der, jeg hadde det så gøy med og låne klasserom og skap for og ta bilder ♡ se forresten ig for bilder @se_helene

Ukens handel kan dere også se i story, si ifra hvis noen ønsker at jeg deler det i bloggen også.

 

God søndag til dere fineste ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg