Ukens

Reklame | Luxplus

Innlegget inneholder reklame for luxplus.

dere.. nå har det skjedd så mye i det siste.
Jeg har hatt tre prøver på skolen, oppkjøring samme uke å kjøpt ny tlf.
Så nå når jeg endelig skal sette meg ned for å skrive så kommer jeg ikke inn å finner ut at noen har kommet seg inn på bloggen min! De har forandret passordet til noe ville greier!! Er det mulig 😩 endelig er den tilbake og trygg igjen! Som sagt har uken vært fylt av spenning.. jeg er så happy for og ha endelig bestått oppkjøringen 👍 det var på tide nå.

på Instagram får dere med dere oftere oppdateringer og jeg må ærlig si jeg har blitt flink til og poste i Storry i det siste og syntes det er så stas med folk som er engasjert. Luxplus har blitt favoritt samarbeidet mitt og jeg mener det når jeg sier det. Så mye fine produkter og jeg har funnet noen favoritter uten tvil!

I dag kjørte jeg i stallen med Constanse, hun har blitt så flink 👌🏻 (Se bilder)

i kveld skal jeg bare hvile og forbedre til ny uke i morgen, det blir forresten nye produkter fra luxplus snart som jeg gleder meg masse til og vise dere, håper dere er Spent også, så følg med på IG 💕

@se_helene

 

ukens

ukens opp

Det må være at jeg fikk lappen 👏🏻

ukens ned

blææ jeg åh, vil egentlig ikke snakke om det, men jeg misforstod en prøve på skolen og leverte derfor inn feil oppgave, snakket da med lærern i etterkant og spurte pent om jeg kunne få levere inn en ny oppgave, men det vet jeg ikke før neste uke. Altså .. jeg vet ikke jeg men jeg må bare ha gode karrakterer så det går ikke Ann og levere så feil. Flaut!

ukens handel

Speil speil på veggen der … neida, men beste jeg handel denne uken er nytt sminke speil 💕

ukens tanke

at jeg burde date og få meg kjæreste, haha det er lettere sagt enn gjort! Jeg bet ærlig ikke om jeg vil, men det er så hyggelig når jeg ser par og drømmer meg ofte bort i hvordan de har det når en deler ansvar, gleder og sorger. Men så er jeg ikke alene og det er ikke hvem som helst jeg har lyst til og ha i livene våre. Pappaen til Constanse gir lyd fra titt til annen, og sier han vil være der for henne.
jeg har i over et år nå sagt at jeg ikke skal nekte han samvær med henne og at de selvfølgelig skal kunne møtes om han vil det. Men nå begynner jeg å få nok av tom pratet hans! Seriøst .. så dum kan jeg ikke være og han kan ikke holde på sånn i evigheter.  Constanse har jo også godt av en mannsperson i livet, ikke sant ?
heldigvis stiller bestefar opp som en mannsrolle i livet hennes 🙈

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg