Ukens

Inneholder reklame //Denne uken har vi hatt høstferie og vi har kost oss masse til tross for At vi ikke har kunnet reise. Den siste tiden har jeg måttet avbestille to reiser.

ukens opp

Denne uken har jeg sett store forandringer ved c sin utvikling og jeg storkoser meg som mamma.
Hun har lagt til seg fler ord og er mer tilstede, hvis dere skjønner 😍 det er en kjempe søt periode hun er i og jeg skulle gjerne tilbrakt hver dag ( hele dager ) sammen med jenta mi. Desverre er det skolestart for meg  i morgen Og lille må i barnehagen igjen på dagtid.

ukens ned

er seriøst temaet jeg har vært inne på såvidt her. Det at jeg Ikke får  til og prate fullt ut enda plager meg.

 

ukens tanke

Ukens tanke må være fremtiden, hvor jeg skal kjøpe leilighet etterhvert, hvor jeg vil studere videre og haha jo.. når den nye jakken til Constanse kommer i posten 🙈 også er det såklart det her med samarbeidet som jeg nevnte i tidligere innlegg.
Nå ble Det ble det mange tanker her

svarer til innlegg under ( pappa ? )

jeg fikk en kommentar på at kan du ikke bare la henne kalle han pappa, men jeg vet ikke.
Det er en mann jeg har hatt følelser for tidligere og jeg ble helt paff da hun sa det. Jeg aner ikke hva han vil ig vi har vært venner i så lang tid nå at kanskje det ville bli dumt og ønske noe mer🙈 herregud .. jeg blir fjortis igjen kjenner jeg! Er det mulig. Uansett .. det får tiden vise :p

noen bilder fra uken som gikk

alle produktene jeg bruker klikker jeg hjem fra Luxplus sin nettside. Jeg anbefaler deg du som ikke har sjekket ut siden dems enda Og ta en titt 🌸 melder du deg inn får du opptil 80% på en menge varer som noen av mine favoritter fra Clinique og 900 andre merkevarer

sånn ser det ut når vi er hos frisøren ..haha noe så flaut! Men det skal litt til for og få frøken til og sitte rolig såpass lenge og forresten hun var utrolig flink og tålmodig Hele tiden 🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg