Ukens bilder

Reklame | Ideal of sweeden

Denne søndagen hopper jeg over spørsmålene og slenger ut noen bilder istedenfor. Spørsmål og svar vil jeg legge ut neste uke 🌸

lille

tulla er 2 år om noen dager og bursdags feiringen skal planlegges Til trodd for covid.

i samarbeid med idealofsweeden kan jeg tilby følgerne mine 15% av hele nettbutikken med bruk av kode SEHELENE 👏🏻 Trykk deg isåfall inn HER

ellers er jeg mentalt opptatt med skole og prøver som blir holdt fler ganger i uken. Vil gjerne bruke mer tid på bloggen og samarbeid men akkurat nå må jeg prioritere skolen 🥲

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg