UKENS OPP OG NED

UKENS NED

 Jævla  korona virus kaos!! Jeg må nødt og starte med ukens ned da jeg stadig blir overrasket over hvor fælt det viruset er og hvor mange det er som blir påvirket, ikke minst forskjellige nyheter hver dag. Om hvem som blir rammet og hvem som er i “faresonen” regler og forholde seg til og scorene til Italia over døde innbyggere pr dag.

I går så jeg nyhetene på NRK hvor det ble filmet på innsiden av et sykehus altså intensiv avdelingen hvor godt over 600 døde på en dag, det gleder Italia generelt, men fy f for et kaos vi lever i om dagen og folkens.. Ta forhåndsregler!! Pleace 👍

en annen ting er at jeg ble syk her om dagen og som diabetiker ble jeg ekstra redd for corona viruset.. Noe det heldigvis ikker er * som jeg vet, jeg var kvalm i 2 dager men føler meg mye bedre nå.

UKENS OPP

Ukens opp må være hvordan familien stiller opp og bryr seg om hverandre disse dager, vi har gått fjellturer og vært ute mye, før jeg ble dårlig. C ble bært på ryggen hele veien og nå som hun nærmer seg 10 kg ble det en som en treningstur 👏

UKENS HANDEEL

Når det gjelder bilder er Jeg er ikke proff enda men fy søren så moro det er og ta bilder og spessielt av c, jeg tenker det er viktig og lage minner for henne så hun kan se tilbake på de fine stundene vi har hatt, når hun blir eldre, i på torsdag kom glossybox en og jeg digger innholdet ❤️

Om du ønsker og bestille hjem i posten selv, gjør det det HER

UKENS BILDER

Vi får tilbrakt mye tid sammen nå som vi igrunn bare kan være hjemme, og gå på tur.

Ukens bilder :

Dressen til c er fra reima.

Vannverket i Porsgrunn

UKENS NYTT

Jeg har søkt skole og håper jeg kommer inn på vokse opplæring en plass i området her vi bor. * når skoene starter opp såklart *

Jeg har et stort ønske om og jobbe nær mennesker og hjelpe de som trenger det mest. Jeg vil dele med dere HV jeg har søkt og hvilke utdanning jeg tar, og hvorfor. Når jeg får svar

Når det gjelder tryne faktoren jeg skrev om her får jeg fremdels vondt av at så mye styres av utseende og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal omfavne problemet. Jeg skal prøve nå og gjøre som jeg ville gjort vdr andre ting og møte problemet med og heve meg over det og dermed ta fler bilder og være fornøyd med det.

“Jeg er stolt av meg selv”  med mine feil og mangler

SQUAT CHALLENGEN

dønn ærlig har jeg sett for mye på nyheter i det siste og redd rompa ikke har blitt r trent som den burde, MEN jeg har faktisk tatt såpass med squats at buksa mi sprakk 🤣

Treningen fortsetter

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg