Ukens opp og ned, sammen med spørsmål

Ukens glede

denne uken har jeg vært stolt av meg selv, dere.  jeg har stått på mitt og sagt ifra hva jeg mener. det er ikke så ofte jeg faktsik gjør det.. selvom jeg skriver blogg. men denne uken gjorde jeg det og det gav meg en piff altså. det gjør noe med deg når du endelig tør å stå frem med noe som gnager.. hvis dere skjønner ?  det er noe jeg skal gjøre mer av altså.

Ukens opptur

Ukens opptur må være da vi var ute med lånebilen. jeg lånte en ny volvo noen dager da audien måtte brukes av en annen i familien. dette var så så gøy, haha jeg følte meg som en guttunge som nettop har fått lappen.  men det var kjipt å levere den tilbake.

Ukens nedtur

nå fikk jeg nesten lyst å skrive at nedturen var å levere volvoen tilbake men etter å ha tenkt litt så er nedturen fremdeles å gå med brukket ribbein. det er noe bedre i dag og i går, enn det har vært heldigvis, men fysj for en dritt plage det har vært noen uker nå.

Ukens middag 

ukens middag er min egen, altså ikke resurant mat som c og jeg ofte spiser. ukens middag er derfor BAMSE GRØT

smør

mel

melk

litt salt

la koke opp 3 ganger med melk.

thats it 🙂 smaker kjempe godt å enkelt og lage

Ukens outfit 

new inn fra nelly, latex buksa 😀 jeg var i tankeboksen før jeg klikket den hjem men nå elsker jeg den

Spørsmåls Runde

har du lyst på ny bil ?
jaa. jeg leter etter ny bil. jeg må det også ettervært men i dag kjører jeg audi a1
har du noen gang blitt såret? 
nja, litt rart spørsmål.. jeg syntes av en eller annen grunn det er mye vondere og slå opp med kjæresten enn og bli dumpet selv. det husker jeg fra ungdomms tiden. jeg hatet meg selv fordi jeg ville slå opp  med kjæresten.. jeg har nesten vondt enda for det greine der
Hvor er pappen din datteren din, Constanse ? 
han er i Bosnia, hjemme landet hans.
kan vi videochatte ? 
hehe, desverre… jeg vet ikke helt hva jeg skal si

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg