UKENS OPP OG NED

Reklame | NAKD

UKENS MIDDAG

denne uken er det blitt laget litt forkjellige retter, og jeg syntes det er gøy når c vil smake noe nytt. nå fikk jeg beskjed på helestasjonen at hun kunne spise det samme som meg, etter fylt 1 år

En til c og en til mamma

Favoritten ble wok med linser i ich osteaus

Psst bad woken du lager i olivenolje, det er så Sundt og godt for hud og hår

UKENS TANKE

Nå skal jeg være kjempe ærlig med dere, det som snurrer mest i hodet mitt om dagen er , er jeg en bra nokk mamma ? har hun de riktige klærne, gjør vi nok aktiviteter, liker hun middagen jeg lager og ikke minst denne uken, Har jeg søkt henne inn i en barnehage hun vil få det bra hos ? vi kom ikke inn på førstevalget så jeg gråter litt for meg selv og håper den vi satt som nr 2 også vil innfri. osv osv jeg får mye skryt av venner og familie og også av helsesøster , som følger c opp. lille gull er helt perfekt! men presset en kjenner på som mamma har virkelig plaget meg de siste dagene. jeg skrev om det tidligere også og at jeg må lære meg og være fornøyd med det jeg gjør.

UKENS OPPTUR

først og fremst er det selvølgelig feiringen av c sin 1 års dag og at hun virket fornøyd begge dagene vi holdt selskap, og selvfølgelig photoshooten

At endelig kom det en montør fra Eltel og la in kabel for oss slik at internett er oppe og går, nå har vi sett dvd fra biblioteket en god måned og det var deilig og få netflix og barnetv tilbake

UKENS NEDTUR

det må være koronaviruset , og at jeg først nå kjenner jeg blir litt stresset av det. jeg er veldig glad for at c ikke er begyynt i barnehagen enda , for det ville vært såå kjipt og måtte levere henne der nå som viruset herjer i Norge også

UKENS INNKJØP

 

    1 HER    2  HER   3 HER   4HER

og jeg har endelig fått kjøpt meg ny pc, etter den andre ble ødelagt skjermen på, og jeg endte opp med en asus fra power veldig fornøyd sålangt , og angrer ikke på at jeg byttet fra acer. mac har jeg aldri satt meg inn i , jeg hadde en iphone en gang men angret meg i det jeg kjøpte den og har siden vært en av få som ikke liker det oppsettet.

jeg er uansett kjempe fornøyd med ny pc denne uken

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg