Ukens spørsmål

Reklame |

Hvilke planer har du etter skolen?
Etter skolen skal jeg mest sannsynlig til Oslo med jenta mi for å studere videre, om ikke jeg begynner å jobber fast med bloggen og Instagram. Da vil jeg evt ta nettbasert skole noen år til.

Er du singel ? 

Jaa. Jeg jeg er singel. Jeg har vært alene med datteren min siden graviditeten å ser i grunn ikke for meg noe forhold med det første. Pga skole og jobb.

hvor lenge har du trent ? 

sånn alt i alt har jeg treng noen år, men begynte for fullt nå igjen for en måned siden, eller er det 3 uker kansje. Jeg er veldig opptatt av maten jeg spiser å tenker resultatene kommer fort av den grunn.

 

hva gjør du i helgene? 

ahh.. denne helgen har jeg jobbet, gjort reklame for wearefit. Det er treningstøyet du ser på bilde over. Ellers har Jeg sett 101 dalmantinere på Viaplay og spist middagen ute på strøm i Skien.

 

 

Skal du ha fler barn?

helt ærlig, så har jeg lyst på fler barn. Men vet ikke om jeg orker å inn i forhold igjen. Jeg har vært så uheldig med tidligere forhold å kjenner at jeg ikke vil utsette verken med selv eller Constanse for et forhold hvor jeg ikke er lykkelig og får drive med det jeg selv vil. Ingen får stjele min lykke. Men finner jeg en som finner seg i måten jeg lever på så kan jeg nok prøve igjen ja

 

hvorfor ytrer du deg så kraftig noen ganger ? 
fordi jeg føler ingen andre gjør det. Jeg løfter temaer som få tør å snakke om, men de fleste av oss tenker på. Jeg syntes det er riktig og veldig veldig viktig å sette lys på problemer i samfunnet, slik at det skaper debatt som igjen kan forandre samfunnet vi lever i på en positiv måte.

Hvor lenge har du skrevet blogg å når ble du flyttet fra mini blogg til blogg.no

Jeg har vært fast blogger for blogg.no i snart 3 år. Jeg begynte hos miniblogg som alle må lå da jeg var gravid med Constanse. Blogg.no kontaktet meg å spurte om jeg ville blogge for dem etter et år kansje ? Siden har jeg vært her.

Hvordan var det å bli intervjuet av avisen da de spurte deg om Instagram ?
serriøst så var det ganske ekkelt , spesielt da hun jonuaslisten tok kontakt med meg etter hun ekkle personen slang sånn med leppa i storyene mine å til samarbeidspartnere  jeg hadde for å ødelegge jobben min. Det var litt skremmende. Ellers var det okei. Jeg fikk snakke litt om bakgrunnen min å også boken jeg holder på med.

hvor høy er du ?
jeg er 1,78 cm

 

takk for fine spørsmål å takk for en fin uke sammen med dere både her å i Instagram. Vi ser frem mot en ny uke imorgen. I kveld skal jeg se en film før jeg legger meg. Ha en fin kveld, fineste lesere

link til wearefit klærne ser du i Instagram bio forresten med rabattkoden 25sehelene

besøk: se_helene

elsk🙃

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg