UKENS …

Omg dere.. dagen flyr og jeg er oppatt fra morgen til kveld, jeg har liten tid til og sette meg ned og blogge. ” begynner i barnehagen 3 august og jeg har begynnt og gjøre klar utstyr og klær som trengs, Jeg er såå glad jeg har begynnt allerede for det er mange ting som skal på plass.

Ikke bare det , men det er viktig for meg at tingene er av gode merker og er” riktig ” om jeg kan si det sånn! Mulig det er noe overfladisk av meg og tenke sånn, men sånn er det her hos oss.

Ukens opp

Ukens opp for meg er aktiviteten og samarbeidende jeg gjør via Instagram kontoen min. Og at jeg får så gode tilbakemeldinger og salg syntes jeg er gøy. Finaly har jeg nådd 10k følgere,  noe som er kjempe kult 👏Litt skummelt og bli spurt om og lage videoer for luxplus , men det har gått greit.

Vi får se i fremtiden om jeg bare holder meg til bilder, eller om jeg fortsetter med videoene.

Besøk siden min om du vil @se_helene

Ukens ned

Er serriøst at jeg må vente evigheter med og få oppkjøring. For en måned siden klarte jeg endelig teoriprøven og tenkte jippi nå kan jeg kjøre i sommer, men så pga covid19 er det så lang ventetid at jeg får ikke ta oppkjøringen før i august en gang . Er det mulig ..

Ukens mat 

Ukens mat er blitt spist ute for det meste , i dag ble det en lunsj på elvespeilet i porsgrunn , ellers er rio og frisk stor favoritt for både c og meg om dagen

Ukens dillema

Hva slags vinterpose jeg skal kjøpe til v for og ha i barnehagen. Jeg tror vi lander på en easygrow dun pose men er litt i tenkeboksen enda.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg