UT PÅ TUR , ALDRI SUR

Reklame | SPORTAMORE

Good kveld dere ♡ Jeg tuller ikke når jeg sier dette ..i dag skulle jeg SERRIØST hatt premie i et eller annet 😅 jeg tok med meg c selvfølgelig * på magen , og Mask i skoen for og få litt frisk luft , Jeg tror vi var ute og gikk i 3 timer , før vi endte opp hos bestemor.

Det var så Utrolig deilig..og spesielt stas er det og kunne gå med hunden fri for bånd.

En annen ting jeg la merke til , er hvor happy folk er når de går i skogen .. Jeg møtte på fler og alle smiler , hilser og har tid til og stoppe for og slå av en prat

C sovnet i bæresele og våknet da vi var på *toppen*

Bjørntvedt skogen 🐕🐿🌿🍂

Siste bildet er tatt hos bestemor ♡ Det var godt og hvile bena litt da 🙂

Dressen til c er av merket reima og lignende får du HER  om du og vil ha

God kveld til dere :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg