UTVALGTE KLESPLAGG

Reklame | Ugleunger

God morgen Fine ♡

Nå har jeg gått igjennom og testet diverse merker til barn. Jeg slet en del i begynnelsen med at jeg kjøpte klær til c en plass

‘la oss si str 74 ‘ også handler jeg fra et annet merke også måtte jeg ned i 68, og et tredje merke måtte jeg handle i str 80.

Jeg syntes det ble vannskelig og fortelle andre i familien hva slags størrelse hun bruke om de ville handle inn noe.

Såå her er min skreddersydde oversikt over hvilke merker /butikker som er store /små i størrelsen.

 

Ugleunger.no : joha/katvig – veldig riktig

Kapphal :Newbie  –  ganske riktig

Hustandclaire – veldig riktig

Husfliden feks :Lillelam – veldig riktig

 

Jeg har bla tidligere handlet noe i rimligere butikker og er sjokkert over variasjoen på størrelsene, men ikke bare det men også kvaliteten.

Bla h&m og Spar kjøp falmer etter første vask og tøyet blir ikke pent igjen.. om du skjønner hva jeg mener..

Jeg mener på ingen måte og henge ut noen kjeder, men jeg mener det når jeg sier jeg velger kvalitet fremfor antall plagg.

Dette gjør jeg bevist og handler kvalitet pga varighet og komfort, “for og ikke si gjenbruk av klær som varer til både første og sistefødte.

Om du vil se tilbudet ugleunger leverer for merkene joha og katvig får du itilleg20 % på allerede rimelige kvalitets plagg til de små ♡

Bruk koden sheleness  som varer ut juni ♡

-gjelder ordinære varer (SOM ALLEREDE HAR LAVE PRISER )

 

Jeg elsker utvalget,  kvaliteten og ikke minst servicen hos joha spesialistene

ugleunger ♡

 

Håper dere gleder dere like mye til sommer visningen av plagg som Constanse og jeg gjør ♡

Imellomtiden kan dere titte litt selv og kansje finne deres egene favoritter

Besøk nettsiden ved og trykke her

Eller for dere som i Sverige dere kan bestille via dansk domene med samme rabatt kode

sheleness

Det er ingen problem ♡ og den nettsiden finner du ved og Trykke her

.

.

Jeg hadde det forresten super gøy med og gjeste snappe for en gjeng mammaer i sverige… det var på lørdagen som var og jeg tenker vi strax er i gang med vår egen mamma snapp her hjemme i norge ♡ et par biter som må på plass før vi er i mål..   håper dere vil følge med meg der også ♡

 

Kos dere med utvalget til ugleunger så lenge

Ha en fin dag

 

3 kommentarer
    1. Hei! Jeg har lagt merke til denne nettsiden og vil gjerne bestille en del klær derfra til ungen. Men blir det noen tolloverraskelser når pakken kommer til Norge hvis du handler for høyere summer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg