VÅR MOTEN HOS ELLOS

Reklame | Ellos

God kveld mine flotte

litt kleint og si , men jeg går av og til inn og leser andre blogger også og der ser at det er mange som lager disse collagene for leserene sine ikke vet jeg om dette er plagg de har selv eller om det bare er for inspirasjon , men jeg tenkte jeg ville prøve jeg også.
vær grei legg igjen en kommentar om hva du syntes og om det er noe jeg bør fortsette eller ikke , så ikke jeg dummer meg skikkelig ut her.

husk du kan legge igjen annonymt , hehe

jeg reklamerer  jo av og til for enkelt produkter vi bruker selv for både c og jeg, men jeg det er lenge siden jeg har sitti og laget noe som dette bare for leserene. greia er at det er litt morsomt og lage de , så jeg gjør det gjerne om noen vil 🙂

denne våren dreier det seg om sort eller hvitt/beige men også ruter i plaggene og gjerne litt god størrelse på jakkene’

 

Bukse HERJakkeHERVeske HERØredobberHERSneakersHERSingletHER

 Sweatshirt HERJeansHERVeskeHERNeglakkHERSneakersHERJakkeHER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg