Vi er klare for bryllup đŸ„‚

Reklame |

jeg begynner og bli klar for min sÞsters bryllup som skjer pÄ lÞrdag fÞrstkommende.
Og meste er i orden og jeg er sĂ„ og si ferdig med talen jeg skal holde, det eneste er at jeg er usikker pĂ„ om jeg skal fortelle som en slags historie og/eller om jeg kan bruke humor pĂ„ den mĂ„ten jeg har lyst.. ogsĂ„ leser jeg en del pĂ„ nett om tips til hvordan holde tale i bryllup .. đŸ€ŁÂ  det stĂ„r opptil fler plasser
” du mĂ„ IKKE si du er nervĂžs Alle vet du er nervĂžs”
.. bla bla bla, derfor benytter jeg anledningen til og si det her .. jeg ER sÄ nervÞs at det mÄ ha skjedd et mirakel siden jeg velger og holde tale

🙌

det som gjorde at jeg bestemmte meg for det er Faktsik at dette er en gang i livet og ikke minst min eneste sĂžster . som skal gifte seg.
jeg vil ikke se tilbake pĂ„ dagen ogsĂ„ satt jeg og holdt @#”#S mens andre var tĂžffe nok til og dele noen ord.
BTW : NEGLER OG VIPPER ER RIMELIGERE OM DU BESTILLER DEM PÅ NETT
SJEKK UT  👇
Trykk pĂ„ produktene for direkte link💅
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg