Vi har dratt på ferie til Gautefall skisenter

Endelig snø tenker jeg når jeg kommer frem. Det er så utrolig deilig å se snø igjen.
Jeg regner med det kommer til byen også men vi klarte ikke sitte hjemme å vente lenger. Etter en flott feiring i går pakket vi sakene og reiste til Gautefall skisenter i dag.
vi pakket med oss varme klær, litt mat ig forskjellige akebrett som vi gleder oss enormt til og prøve i morgen. På bilde ser dere at akebakken blir klargjort til i morgen.
Ellers er vi møtt med kjempe fine ansatte og et flott hotellrom. Minner om ig for hyppige oppdateringer og videoer i story @Se_helene

rommet vi først ble utdelt, ble byttet i et annet et å vi er kjempe fornøyd både c og jeg. Som snowboard gal selv tenkte jeg det var moro og reise til vinterland med lille selvom vi blir å kjøre akebrett denne sesongen.
Peppa gris er også med og ble tidlig kledd i snø brillene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg