VI PLANLEGGER FEIRE

Reklame |

Helt ærlig dere så elsker jeg Norge og er stolt over og være norsk…men nå er jeg lei.

Først måtte vi avbryte sommer planene og som dere sikkert leste tidligere ble det ingen suksess i kr.sand. dermed bestillte jeg en tur til Rohdos med dattern min i høstferien, Som heller ikke blir noe av.

NÅ altså.. nå håper jeg vi får til og reise til Sverige for og gjennomføre et jobb tilbud. Jeg krysser fingre og tær og vil fortelle om det senere når det er bestemt.

Jeg sitter derfor og kikker litt rundt forbi og prøver planlegge en tur med c og fornuftig som jeg har blitt etter måneder med skuffelse nå er dato satt en gang i 2022. Men vi drar langt denne gangen .. jeg vil ikke avsløre hvor enda men  Store dyr, hvite strender og nytt miljø er det jeg vil ha nå !

Hvordan har det gått med deres ferie i sommer og hva planlegger dere for fremtiden ?  Del gjerne tips med meg.

Følg insta for daglige oppdateringer @se_helene

Nyt resten av varmen dere og tips meg om ferie ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg