VI UTVIKLER OSS SAMMEN

Good dag fininger ♡ I dag tidlig var jeg ute og gikk tur med c og Max  Og det gikk opp for meg hvor mye det er som skjer om man legger merke til detaljer,og nå tenker jeg på samarbeid mellom Max, og meg selv spesielt .

Det skjer noe nytt for hver gang vi er ute og ha lærer noe hver gang. Men det er ikke bare Max som lærer ♡

Jeg gjøre også det av og legge merke til de små tingene som skjer i utvikligen dems ♡

og jeg elsker det !!

Vi trener på og være forsiktige i munn og i dag har har begynt og plukke opp fra gulvet og gi meg ting ,etter kommando,en liten skryte tråd dette her ,men det er på sin plass ♡ Jeg er så stolt av de fine jeg har rundt meg og så utrolig takknemlig for all glede og kjærlighet de gir meg ♡

Jeg kan ikke se for meg min lille c vokse opp uten dyr rundt seg og hun ser ut til og trives Veldig godt med det

Nå gjenstår det og bygge en ute plass for Max også er vi nesten i mål i ny leilighet.♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg