We are fit

Reklame | Wearefit

(Inneholder reklame )

Im in love dere. Serriøst, det trenings settet her. Bare hør på navnet liksom
We er fit.  jeg elsker å dele opp navnet fordi vi er virkelig fit, så mange av oss og navnet til klesmerke passer så bra siden klærne får meg til å føle meg super komfortabel selv det sitter etter kroppen.
jeg hadde det såå gøy med å ta bilder i dag og gleder meg enormt mye til i morgen når jeg skal vise frem sett nr 2.

det bar litt dumt da jeg hørte med treningssenteret om vi kunne ta bildene der. Men så fikk ikke Constanse lov til å være med inn. Pga corvid19. Men vi fant på noe annet moro og reiste ut i Hagen. Takk til pappa som er fotograf 😂minner dere om at dere kan følge ig story for oppdateringer også, som er  @se_helene

her har jeg på meg et sett som heter:

Rose Top Ribbed Seamless. Det er på salg nå, ellers kan dere bruke koden min som er 25sehelene for 25% av på ordinære varer 👏🏻

Trykk dere inn Her

2 kommentarer
    1. Det settet er så fint 🙂 Har nylig fått et par av dem hjem, og bare elsker å gå med det. I kveld måtte jeg bestille flere av dem, i andre farger. Så nå gleder jeg meg til pakke i posten til uken. Ønsker deg en kjempefin helg videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg