Honning maske

Akkurat nå føler jeg meg skikkelig teit fordi når jeg satte meg ned for å skive om masken kom jeg på at dette har jeg da delt med dere tidligere 🙈 men som god kur skal kan det deles igjen.
tidligere innlegg skal jeg linke til senere i teksten her, men nå må jeg få lov til å bable slik en blogger skal.. hehe må le.
Problemet mitt da dere, det er at jeg kan gå dager å fundere over hvordan jeg vil gjøre selvpleie å ender somregel med å kjøpe dyre behandlinger å produkter fra butikker, apotek og behandlere men det blir mer en avhengighets greie for meg. Etter langt om lenge og lenger enn langt finner jeg tilbake til det er i utgangspunktet var ute etter, noe helt enkelt som honning. Selvfølgelig tenker jeg da jeg ser boksen i skapet på kjøkkenet. Og smiler fra øre til øre.
samme dilemma har jeg med hårkurer. Jeg sier ikke at jeg ikke sverger til produkter som joico og andre næringsrike kjøpe produkter men av og til er det ingenting som slår en hjemmelaget ingefær hårkur. Basta.
da jeg gjorde samarbeid med Luxplus ble det ikke prioritert å lage kurer hjemme slik jeg gjorde før men nå er jeg i gang igjen. 😂

det er greit med et opphold også og ting skal sirkuleres på så jeg klager ikke.
Likevell sitter jeg nå med ny påført honning maske og kan nesten garantere dere at resultatet er beundringsverdig i morgen. Jeg vil vise dere i og Story som alltid. Add meg gjerne for oppdateringer

( se_helene)

Tilsigene innleg skrevet om honning kan du se her

Diverse om Honning

eller  ingefær

Hvorfor ingefær

Jeg ser også jeg ikke har skrevet om hvorfor jeg velger å bruke honning til ansiktet men legger med noen fordeler under her

  • Honning skal roe ned hudirritasjoner
  • bekjempe kviser
  • Gir fin glød
  • gjevner hus tonen
  • med mer

itilleg er det naturlig i den grad at om du skulle få irritert hud av andre type masker er det et godt bytte.

 

Så 👏 jeg kjenner jeg har mye på hjertet i dag og må nødt å dele litt mer om mailen jeg fikk av wearefit. Som dere husker fikk jeg et «samarbeid med dem for noen uker siden hvor de i førsteomgang ville se Ann hvordan det gikk før de ønsket å bekrefte noe videre. I dag mot tok jeg Mail fra flotteste samarbeidspartneren om at de ønsket videre samarbeid med meg å serriøst dere..jeg kunne ikke vært stoltere eller mer fornøyd med tilbakemeldingen, jeg hadde vell nesten lagt ballen død å tenkte at det ikke ble noe videre, for som dere ser har de samarbeid med noen av de største inføuenserene i landet. Å jeg er overveldet av tilbakemeldingen 💕 jeg prøver å unngå å hoppe med begge føttene uti gleden her men dette syntes jeg var eksepsjonelt moro. Håper dere heier på meg å vil følge meg, oss heter det. Videre 🙂

status nå er at jeg har ( som klaget en del på i ig) brukket ribbeinet mitt å som legen sier er det vondest etter en ukes tid før det avtar. Nå er vi på dag 8 her og det er vell toppen av smertene som kjennes på disse dager. vi leide oss en større bil noen dager for at det skulle være lettere å løfte c inn og ut av bilen, noe som hjalp veldig. og det var gøy og kjøre ny Volvo, jeg kan ikke juge på det..hehe. Men lille er tilbake i barnehagen å jeg er snart ferdig med skolen for dette året. Påskestemningen er på topp, vi maler å koser oss så godt vi kan mens vi gleder oss til sommeren.
Skriv gjerne i ig eller såklart legg igjen en kommentar i feltet så svarer jeg så fort jeg kan 🙂

Ha en fin kveld dere flotte mennesker 💕

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg